خواب بهاری در بازار اجاره‌بها +جدول

طبق اظهارنظر برخی بنگاهداران فعال در بازار مسکن هنوز در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی از رفت‌و‌آمد متقاضیان خبری نیست حتی پرس‌و‌جو درباره میزان مبلغ رهن و اجاره هم صورت نمی‌گیرد.

با این تفاسیر بازار اجاره مسکن همچنان بدون متقاضی است البته به دلیل نبود مشتری در این وقت از سال مطابق هر سال تعداد فایل‌های اجاره سپرده شده در بنگاه‌های املاک هم اندک است به همین خاطر متقاضیان زمان فعلی را برای جست‌وجو واحد مورد نظر، بیهوده تلقی می‌کنند چراکه معتقدند هر چه فصل اجاره نزدیک‌تر شود حجم فایل‌های رهن و اجاره و در نتیجه حق انتخاب‌شان هم افزایش می‌یابد.
 با توجه به روند هر سال بازار اجاره مسکن نباید از فایل‌های ارزان قیمت در بازار رهن و اجاره مسکن غافل بود زیرا زمانی که از ازدحام فایل‌های اجاره‌ای و انبوه متقاضیان در بازار اجاره خبری نیست، ممکن است واحدهای ارزان‌قیمت به بازار عرضه شوند با این حساب سرکشی در بازار مسکن در چنین فرصت‌هایی ممکن است برای متقاضیان بی‌حاصل نباشد.
ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی از واحدهای مسکونی که روز گذشته به بازار رهن و اجاره سپرده شده‌اند، پرداخته است. در بین این فایل‌ها، برخی واحدها از نظر کارشناسان ارزان قیمت بوده است که ارزش واقعی آنها را در زمان فعلی عنوان کرده‌اند.
برای مثال: یک واحد مسکونی 100 متری 20 سال ساخت در مرزداران با شرایط 15 میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و200 هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره عرضه شده است که اجاره بهای واقعی این واحد 28 میلیون تومان با یک میلیون و 730هزار تومان عنوان شده است.
به گزارش دنیای اقتصاد، از طرف دیگر 80 میلیون تومان ودیعه به همراه 300 هزار تومان اجاره ماهانه، نرخ اجاره واحدی 130متری در تهرانپارس اعلام شده است در حالی که نرخ اجاره واحد مشابه 33 میلیون تومان ودیعه و 2 میلیون تومان اجاره ماهانه است.
همچنین مالکی اجاره بهای واحدش را که 200 متر است در خیابان پاسداران ، 50 میلیون تومان ودیعه و 3 میلیون و 500 هزار تومان اجاره برآورد کرده است اما اجاره بهای حقیقی این واحد مسکونی 85 میلیون تومان ودیعه و 5 میلیون  و 150 هزار تومان اجاره ماهانه، اعلام شده است.

مشاور املاک ارس ::

سرمایه گذاری ,

خرید ,

فروش ,

اجاره ,

رهن

مشارکت

قیمت زمین

قیمت ملک

مشاور املاک ارس وند ,

زمین ,

باغ ,

مغازه ,

ویلا ,

مجتمع تجاری ,

سوئیت ,

هتل آپارتمان ,

ملک ,

منطقه آزاد ارس ,

قیمت باغ

قیمت مغازه

قیمت ویلا

قیمت مجتمع تجاری

قیمت سوئیت

قیمت هتل آپارتما

قیمت زمین جلفا

قیمت مغازه جلفا

قیمت باغ جلفا

قیمت ویلا جلفا

قیمت هتل آپارتمان جلفا

قیمت ملک جلفا

قیمت مجتمع تجاری جلفا

قیمت زمین ارس

قیمت مغازه ارس

قیمت باغ ارس

قیمت ویلا ارس

قیمت هتل آپارتمان ارس

قیمت ملک ارس

قیمت مجتمع تجاری ارس

خرید و فروش زمین جلفا

خرید و فرش باغ جلفا

خرید و فروش مغازه جلفا

خرید و فروش ویلا جلفا

خرید و فروش ملک جلفا

خرید و فروش سوئیت جلفا

خرید و فروش زمین ارس

خرید و فرش باغ ارس

خرید و فروش مغازه ارس

خرید و فروش ویلا ارس

خرید و فروش ملک ارس

خرید و فروش سوئیت ارس

در تلگرام منتظر شما هستیم
عضویت در کانال تلگرام املاک ارسوند