راهنمای خرید آپارتمان جلفا

 

اگر شما جزء افرادی هستید كه پس از یك دوره طولانی اجاره‌نشینی قصد خرید آپارتمان شخصی خود را دارید و یا برای شروع یك زندگی مشترك می‌خواهید برای اولین بار اقدام به خرید یك آپارتمان كنید، مشاورین املاک ارس وند واقع در جلفا مرکز منطقه ازاد ارس توصیه می‌كند این مطلب را مطالعه كنید. مواردی هست كه قبل از خرید اولین آپارتمان باید آن‌ها را مدنظر داشته باشید تا بتوانید به نتیجه مطلوب خود برسید.

• در خصوص منطقه‌ای كه قصد دارید در آن یك آپارتمان خریداری كنید بیشتر تحقیق و بررسی كنید و از نقاط ضعف و قوت آن آگاهی كامل پیدا كنید. این كار مستلزم آن است كه هرزگاهی به آنجا سر بزنید، مدت زمانی را در آنجا سپری كنید و تحقیقات كافی را در مورد آن بعمل آورید.

• در خصوص قیمت و ارزش ملك در منطقه مورد نظر تحقیق كنید و تنها به گفته یك فرد و یك بنگاه اكتفا نكنید. تحقیق كنید كه نرخ آخرین خرید و فروش ملك در آن منطقه چقدر بوده و آیا روند نزولی دارد یا صعودی.

• تا می‌توانید از تعداد بیشتری آپارتمان بازدید كنید، زیرا در این صورت تجربه به دست می‌آورید و راحت‌تر می‌توانید معایب و مزایای هر آپارتمانی را سریعا متوجه شوید.

• فاصله آپارتمان مورد نظر خود را نسبت به مكان‌هایی كه زیاد به آن‌ها مراجعه خواهید كرد از قبیل سوپرماركت، میوه‌فروشی، پارك، مدرسه، محل كار و ... بررسی كنید و ببینید آیا رفت و آمدتان از خانه به چنین مكان‌هایی آسان و بی‌دردسر است یا خیر. ( مشاور املاک ارس وند)

• دقت كنید كه آپارتمان آینده شما نزدیك و در مسیر مكان‌هایی شلوغ و پر رفت و آمد از قبیل باشگاه‌ها یا پمپ بنزین نباشد زیرا در این صورت باید سر و صدای زیادی را در زمانهای مختلف روز تحمل كنید و این آزاردهنده است.

• قبل از خرید یك آپارتمان سال ساخت آنرا جویا شوید و تحقیق كنید كه آیا تجهیزات آن به مرور زمان خراب شده و یا سالم و استوار باقی می مانند.

• مسائل ایمنی ساختمان از دیگر موارد مهم است. پیگیر شوید كه تردد اشخاص ناآشنا و غریبه به چه میزان آزاد و بدون محدودیت است و آیا آپارتمان دارای مسئول یا سرایداری جهت مراقبت و نظافت هست یا خیر.

• همچنین به این نكته نیز توجه كنید كه آیا آپارتمان مورد نظر شما دارای بالكن و نمایی باز و زیبا هست یا توسط ساختمان‌های بلند مجاور دارای دیدی مسدود و بسته است.

• یكی دیگر از موارد بسیار مهم، همسایه‌های آینده شما هستند. در خصوص آن‌ها تا جایی كه می توانید تحقیق كنید و جویا شوید كه آیا ساختمان دارای نظم و قانون هست یا خیر و آیا همسایه‌ها به مسائل آپارتمان‌نشینی پایبند هستند یا خیر. این مورد می‌تواند در آرامش زندگی شما در آن آپارتمان بسیار تاثیرگذار واقع شود.

• چنانچه اتومبیل دارید یا قصد خرید آن را دارید، در خصوص پاركینگ آپارتمان نیز فكر كنید. اگر ساختمان دارای پاركینگ كافی باشد مشكلی نخواهید داشت، اما در غیر این‌ صورت در زمینه وجود جای كافی برای پارك در مقابل ساختمان و هم‌چنین امنیت منطقه توجه بیشتری كنید.

مشاور املاک ارس وند آماده ارائه هر گونه اطلاعات و مشاوره رایگان در خصوص خرید و یا اجاره ملک در شهر جلفا ، مرکز منطقه آزاد ارس می باشد.

آدرس : منطقه آزاد ارس ، شهر جلفا ، تقاطع خیابان های شمس تبریزی و نماز ، گروه مشاورین املاک و دفتر مهندسی ارس وند.

تماس : 5161 4202 041

همراه : 9109 491 0914

مشاور املاک ارس ::

سرمایه گذاری ,

خرید ,

فروش ,

اجاره ,

رهن

مشارکت

قیمت زمین

قیمت ملک

مشاور املاک ارس وند ,

زمین ,

باغ ,

مغازه ,

ویلا ,

مجتمع تجاری ,

سوئیت ,

هتل آپارتمان ,

ملک ,

منطقه آزاد ارس ,

قیمت باغ

قیمت مغازه

قیمت ویلا

قیمت مجتمع تجاری

قیمت سوئیت

قیمت هتل آپارتما

قیمت زمین جلفا

قیمت مغازه جلفا

قیمت باغ جلفا

قیمت ویلا جلفا

قیمت هتل آپارتمان جلفا

قیمت ملک جلفا

قیمت مجتمع تجاری جلفا

قیمت زمین ارس

قیمت مغازه ارس

قیمت باغ ارس

قیمت ویلا ارس

قیمت هتل آپارتمان ارس

قیمت ملک ارس

قیمت مجتمع تجاری ارس

خرید و فروش زمین جلفا

خرید و فرش باغ جلفا

خرید و فروش مغازه جلفا

خرید و فروش ویلا جلفا

خرید و فروش ملک جلفا

خرید و فروش سوئیت جلفا

خرید و فروش زمین ارس

خرید و فرش باغ ارس

خرید و فروش مغازه ارس

خرید و فروش ویلا ارس

خرید و فروش ملک ارس

خرید و فروش سوئیت ارس

در تلگرام منتظر شما هستیم
عضویت در کانال تلگرام املاک ارسوند